Moikkamoi! En tiedä, onko mulla yhtäkään lukijaa, mutta ei se ole blogin pitämisen pääasia. Kunhan vain saan pään kopperoni typö tyhjäksi. Ajattelin paljastaa itsestäni pari asiaa nyt. Minun elämässäni on taas ollut yhtä vatkausta samasta kamalasta asiasta. Haluaisin sellaisen ystävän kenenkanssa on helppo puhua jos sattuu ja on kiva puhua syvällisiä ilman, että täytyy pelätä, että joku saa tietää tai muuta vastaavaa. Olen tosi iloinen jos pääsen ulkomaille syksyllä/talvella. En tiedä vielä minne. ASIASTA TOISEEN En valehtele blogissani sanon asiat suoraan ja ilmaisevasti. Voin myöntää, että olen tupakoinut, mutta en tee sitä enään. Myönnän, että ulkonäköni on omasta mielestäni 8. Myönnän, että rakastan perhettäni. Myönnän, että olen valehdellut perheelleni. Myönnän, että en rakasta kaikkia ystäviäni. Myönnän, että mietin minun kavereistani välillä pahaa ja hermostun heihin. 
KUKAAN EI OLE TÄYDELLINEN. Tein laulun/runon ajattelin julkaista sen teille. 

                   Sytytit minut
moni miettii itsemurhaa, mutta aivan turhaa. 
ei kenenkään kuulu lähteä, itsemurhan keinoin.
miks pitää riidellä, miks pitää aikasin muiden lähteä?
miks toiset satuttaa toisiaan, miks kaikki on kallellaan?

on fyysisii ongelmii ja henkistä masennusta
liikaa stressii ja kuolemantuottamusta
toiset saa tietää, et muuttaa yksin keskelle ei mitääh
hullut jo ovella, lapiot olalla.

ei kukaa saa yrittää kestävänsä kaikkea
joskus sitä romahtaa, tietämättänsä
kokenut sen kaiken oon, kaikki edes viel
jättäkää viattomat rauhaa ja hakekaa hoitoo

irtisanoudun kirjakielestä!
siinä se runo/laulu. ite laulelen sitä täällä kotosalla aina kun on tylsää. mun ehdoton ykköshitti on 
call me maybe! emmätiiä se vaa on niiin ihana ;-) sitä on rento kuunnella. laittaa höllärit jalkaa ja topin päälle
ja nilkkasukat sit tanssii mukana, niin tosi hyvä on. Päivän asuun kuului tänään: (kuvat netistä)

mustat korkokengät, saman tyyliset kun nuo ihanuudet tuossa keskellä

farkkushortsit, valkonen toppi ja sen päällä vähän löysä hupparin tapainen pitkähihainen
farkkushortsit oli mustat, toppi oli valkonen, ''huppari'' oli musta jossa luki pinkillä ''call me maybe'' 

sit oli musta kangaskassi jossa luki pinkillä ''call me maybe''

hiukset oli kutakuinki näin. mullahan on siis blondit hiukset, tosi pitkät
kerroksittain leikatut. 


MINÄ OLEN/MINULLA ON
- pitkät blondit kerroksittain leikatut hiukset
- olen 168 - 170 cm pitkä (en ole aivan varma)
- olen 15 - 17 vuotias (en sano suoraan minkä ikäinen, joten laitoin näin)
- painan 50 kg, olen siro ja hoikka. 
- minulla on ihan tarpeeksi isot rinnat
- meikkaamiseen minulla kestää 10 - 30 min
- laitan ripsaria, kosteusvoidetta, meikkivoidetta hieman ja aurinkopuuteria + kulmakynää!
- viimeistelen meikkini niin, että otan sellaisen sivellin jutun ja huiskin naamaani
niin meikkivoidetta ja aurinkopuuteria on vielä vähemmän. pyyhin alaripsien alla olevat ripsarit pumpulipuikolla
- minulle usein sanotaan, että olen luonnon kaunis.

on vielä vähemmän